As nosas instalacións

Para facilitar o aceso ao centro a todos os nenos e nenas, contamos cun aceso exterior con rampla adaptada. Na beirarúa dispoñemos de 2 prazas de coches para a deixada e recollida dos pequenos cun tempo máximo de 10 minutos para os nosos usuarios.

No interior do noso recinto contamos cun espazo diáfano dividido por medios tabiques de madeira en tres estancias claramente diferenciadas: biblioteca, zona de cambios e descanso e zona de usos múltiples. Dispoñemos tamén dun cuarto de baño adaptados para os nenos e nenas, e dunha pequeña cociña. Na parte traseira temos un patio exterior ao aire libre, cun pequeno horto. Visítanos se queres ver as nosas instalacións.

Espazos na nosa escola infantil en Santiago

• Pequena biblioteca.
  • Zona de usos múltiples.
  • Zona de cambio e dormitorio.
  • Zona de xogo simbólico.
  • Zona de psicomotricidade.
  • Cociña.
  • Baños.
  • Patio exterior.
  • Espazo destinado ás reunións coas familias.

Os arredores do noso centro

A escola conta cun aceso exterior con rampla adaptada; na beirarúa dispoñemos de 2 prazas de coches para deixar e recoller as/os pequenas/os. Na parte traseira dispoñemos dun patio exterior ao aire libre, cun pequeno horto.

Está situado nunha zona privilexiada a escasos minutos a pé da catedral de Santiago de Compostela e rodeada de amplas zonas verdes como son a Alameda, o Campus Sur Universitario e os xardíns municipais da rúa Galeras. Dispoñemos, ademais, dunha zona de aparcadoiro reservada para os nosos/as usuarios/as cunha estancia máxima de 10 minutos, para que pais e nais teñan comodidade para recoller aos máis pequenos da casa.

Os arredores do noso centro

A filosofía da nosa escola en Santiago

A nosa filosofía fundaméntase en coidar aos nenos e nenas é coidar ás familias; axudar ao desenvolvemento dos pequenos é axudar ao das familias. Tentamos ofrecer a nosa experiencia na formación e educación infantil a través de actividades variadas e interesantes que desperten a curiosidade dos alumnos e alumnas; cultivando sementes en valores sociais, no coidado á natureza e no respecto ao medio ambiente, tendo tamén como principio fundamental o respeto á diversidade e ás diferentes formas de pensar.

Globo Globo

Pide información aos nosos educadores

A nosa prioridade é estar preto das familias, buscando sempre a mellor experiencia de aprendizaxe para os alumnos e alumnas que acuden á Escola Infantil Paparolo. Chámanos para consultar calquera dúbida sobre cómo traballamos.

Chamar agora